BrandBase ontwikkelt campagne 3FM Awards: No fans. No glory.

17 MAART 2016, AMSTERDAM
Fans hebben het voor het zeggen bij de 3FM Awards en dus spelen zij ook de hoofdrol in de campagne. BrandBase is verantwoordelijk voor het concept: No fans. No glory.

De 3FM Awards zijn dé publieksprijzen voor de muziek van Nederland. Om het belang van het stemmen op je favoriete artiest te benadrukken, is de campagne gebouwd op de fans. Zij supporten hun favoriete artiest, vaak met handgeschreven fanborden.

De ‘No fans. No glory’-campagne wordt ingezet op radio, tv, outdoor en online. De prijzen worden op maandag 28 maart uitgereikt in TivoliVredenburg in Utrecht. Fans kunnen onder meer stemmen op Beste Band, Beste Zanger, Beste Album en 3FM Serious Talent.

Merken zijn veel succesvoller als ze Doen in plaats van Beweren. Durf iets bijzonders te doen, wees onderscheidend en laat dit aan de wereld zien. Onderzoek onderbouwt dit keer op keer. Wij vertalen dit op een creatieve manier en weten digital, reclame, sponsorships en events met elkaar te verbinden.

BrandBase werkt onder meer voor Shell, ING, ANWB, Plan Nederland en Marktplaats.

Meer weten over deze campagne, over BrandBase of NPO 3FM? Neem contact op met Annebel Wegdam, annebel@brandbase.nl, 020 - 470 35 70.

"De 3FM Awards zijn dé publieksprijs van Nederland. Om het belang van het stemmen op je favoriete artiest te benadrukken, hebben de fans een hoofdrol in de campagne. Zij supporten hun idool met handgeschreven fanborden. Deze zijn niet alleen bij concerten populair, ook op YouTube en andere social media komen ze vaak langs. Het is een visueel symbool voor de stem die de fans hebben bij de 3FM Awards. " Martijn van der Rijken, Creative Director van BrandBase