BrandBase breidt uit met Creative Director Thijs van Schothorst.

17 MEI 2016, AMSTERDAM
BrandBase groeit en breidt daarom het team uit met Thijs van Schothorst. Hij vormt samen met Martijn van der Rijken de creatieve directie.

Thijs zal zich richten op de verdere creatieve en strategische ontwikkeling van nationale en internationale campagnes voor klanten als ABNAMRO, Shell en KPN.

Thijs van Schothorst heeft ruim 15 jaar ervaring in marketing en communicatie, waarvan de laatste 10 jaar bij het digitale bureau Icemedia. Bij Icemedia vervulde hij de afgelopen 8 jaar de functie van Managing en Creative Director.

In deze rol was Van Schothorst verantwoordelijk voor het algemene beleid van het bureau alsmede ook voor de strategie- en conceptontwikkeling voor onder meer KLM, Nationale Postcode Loterij, GAMMA, WNF, DFDS, Robijn en Wehkamp.

BrandBase is een fullservice creative agency en werkt onder meer voor Shell, Hema, ING, ANWB, Plan Nederland, KPN en Marktplaats. Brandbase is grondlegger van brand activation in Nederland: www.brandactivation.com.

We maken activerende campagnes die inspireren, beïnvloeden en gedeeld worden. Digital, film, video, promoties, premiums, reclame, sponsoring, PR en events: we gebruiken elk middel om het doel te bereiken. Dat is waar we goed in zijn. En dat is hoe we samen met onze klanten succesvolle merken bouwen. Do instead of talk.

Meer weten over over BrandBase of Thijs van Schothorst? Neem contact op met Annebel Wegdam, annebel@brandbase.nl, 020 - 470 35 70

"Onze klanten waarderen onze creativiteit. Met Thijs vergroten we onze digitale slagkracht enorm. Hij maakt het voor klanten nog interessanter om ons uit te dagen met campagnes te komen die het verschil maken." Paul Alberts