BrandBase wint European Excellence Award voor Shell

02 JUNI 2017, BRUSSEL
BrandBase viel woensdagavond in de prijzen bij de European Excellence Awards 2017. Het bureau won de Event of the Year award voor het Shell Generation Discover Festival.

Het werd een feestelijke avond voor creative agency BrandBase, Shell en PR-bureau Edelman. In Hotel Le Plaza in Brussel kreeg het bureau tijdens de European Excellence Awards in Public Affairs 2017 de award uitgereikt voor ‘Event of the Year’ met het Shell Generation Discover Festival.

Shell Generation Discover Festival
Tijdens dit 5-daagse festival op het Malieveld in Den Haag gingen ruim 30.000 jongeren aan de slag met wetenschap en technologie. Shell is ervan overtuigd dat we de denkkracht van de scholieren in het basisonderwijs van nu nodig hebben om de wereld van morgen vorm te geven. Daarom wil Shell de komende jaren 1 miljoen jongeren inspireren hun ideeën over de toekomst te realiseren. Het Generation Discover Festival in Den Haag markeerde het begin van deze beweging. Het aantal kinderen dat een carrière in de techniek en wetenschap overweegt steeg na het bijwonen van het festival met meer dan 23 procent.

BrandBase is een full-service creative agency en werkt onder meer voor Shell, ING, Plan Nederland en Marktplaats. BrandBase is grondlegger van brand activation in Nederland: www.brandactivation.com.

We maken activerende campagnes die inspireren, beïnvloeden en gedeeld worden. Digital, film, video, promoties, premiums, reclame, sponsoring, PR en events: we gebruiken elk middel om het doel te bereiken. Dat is waar we goed in zijn. En dat is hoe we samen met onze klanten succesvolle merken bouwen. Do instead of talk.

Meer weten over BrandBase of de award? Neem contact op met Thijs van Schothorst, thijs@brandbase.nl, 020-4703570