BrandBase organiseert samen met ABN AMRO MeesPierson het eerste Live Art Festival

2.500 klanten bezoeken het kunstfestijn

04 JULI 2017, PALEIS SOESTDIJK, BAARN
Hoe zorg je voor kwalitatief klantcontact in een informele setting? BrandBase bedacht samen met ABN AMRO MeesPierson het Live Art festival met de crème-de-la-crème van artistiek Nederland waar alle klanten majestueus werden ontvangen.

De paleistuinen van Paleis Soestdijk vormden afgelopen zaterdag het decor van het allereerste ABN AMRO MeesPierson Live Art-festival. Ruim 2.500 genodigden beleefden een bijzondere mix aan muziek- en kunststijlen. ABN AMRO MeesPierson gelooft in kwalitatief en waardevol klantcontact. Wat er tot voor kort ontbrak, was een eigen evenement dat het gevoel van ABN AMRO MeesPierson goed overbrengt.

BrandBase heeft samen met ABN AMRO MeesPierson een eendaags, eigentijds en inspirerend festival georganiseerd. Met een programma voor jong en oud, te beleven met gezin, familie of vrienden. Een dag om nooit te vergeten waarbij het merk ABN AMRO MeesPierson op een positieve manier geladen werd. Ferdinand Parijs (Directeur Marketing Strategie ABN AMRO MeesPierson): ‘Onze focus op verbinding tussen de verschillende generaties vroeg om een eigentijdse aanpak. Samen met BrandBase zijn wij erin geslaagd een passend concept te ontwikkelen.’

Het Live Art Festival

Hét festival waar kunst tot leven komt. De ultieme mix tussen klassiek en modern. Een verbinding tussen verschillende generaties. Waar je je hart kan ophalen aan kunst, cultuur en entertainment. Alle kunst kwam tot leven. Op het hoofdpodium naast het paleis stonden diverse acts als Karin Bloemen, De Nieuwe Philharmonie Utrecht, Pleun (winnares van The Voice of Holland 2017) en Alain & Dane Clark. Langs de hofvijver was er een inspirerende kunstroute samengesteld waar je werd vermaakt door diverse kunstenaars en waar je kon deelnemen aan bijvoorbeeld een graffitiworkshop en de Hermitage voor Kinderen.

BrandBase is creatief en productioneel verantwoordelijk voor dit festival. Business Director Thijs van Schothorst: ‘We zijn er trots op dat we dit festival sámen met ABN AMRO MeesPierson tot stand hebben gebracht. Bij ABN AMRO MeesPierson ligt de lat heel hoog en het is gelukt een kwalitatief festival neer te zetten dat past bij de bank.’

BrandBase is een fullservice creative agency en werkt onder meer voor Shell, ABN AMRO, Plan Nederland, KPN en Marktplaats. BrandBase is grondlegger van brand activation in Nederland: www.brandactivation.com. We maken activerende campagnes die inspireren, beïnvloeden en gedeeld worden. Digital, film, video, promoties, premiums, reclame, sponsoring, PR en events: we gebruiken elk middel om het doel te bereiken. Dat is waar we goed in zijn. En dat is hoe we samen met onze klanten succesvolle merken bouwen. Do instead of talk.

Meer weten over over BrandBase of ABN AMRO MeesPierson? Neem contact op met Thijs van Schothorst, thijs@brandbase.nl, 020-4703570