Shell viert de innovators

Shell Technology Centre Amsterdam viert 100 jarig jubileum met innovatie campagne

08 JULI 2014, AMSTERDAM
In de nieuwe campagne van Shell Technology Centre Amsterdam staan werknemers en jonge ondernemers centraal die samen werken aan de oplossingen van morgen.

‘Shaping the future through innovation’ is het thema van het 100 jarig jubileum van Shell Technology Centre Amsterdam. Door de toenemende vraag naar energie en de druk op het klimaat, neemt het belang van innovatie steeds meer toe. In de campagne staan werknemers en jonge ondernemers centraal die samen werken aan de oplossingen van morgen. Van schonere brandstof uit aardgas tot recyclebare tenten voor festivals. Hun gezichten zijn de komende maanden te zien op de gevels van het STCA gebouw aan het Ij. Online zijn er video portretten ingezet en Metro komt met een speciale innovatie uitgave. Gedurende 2014 zullen er meer activaties op het thema volgen.

Credits:

Bureau: BrandBase