NPO 3FM BoomBoxBikes vullen straten van Amsterdam

BrandBase verrast bezoekers Amsterdam Dance Event met gehorige campagne in opdracht van NPO 3FM

17 OKTOBER 2014, AMSTERDAM, NEDERLAND
NPO 3FM wil van zich laten horen tijdens het Amsterdam Dance Event. Daarom bedacht activatiebureau BrandBase de NPO 3FM BoomBoxBikes: dikke soundsystems die rondfietsen. Met twintig speakers op elke BoomBoxBike laat NPO 3FM de straten van Amsterdam dansen tijdens het Amsterdam Dance Event 2014.

Bekijk de video

Tussen 15 en 19 oktober is Amsterdam de dance capital van de wereld. Door de hele stad zijn er optredens en bezoekers gaan op de fiets of te voet van club naar club. NPO 3FM zorgt er voor dat het dansfeest dan niet ophoudt. BrandBase brengt met vier BoomBoxBikes het festival naar de straat.

De NPO 3FM BoomBoxBikes rijden tijdens het Amsterdam Dance Event door de hoofdstad en zorgen voor tientallen pop-up-parties op, onder andere, het Rembrandtplein en het Leidseplein. Een ‘spot en win’-promotie ondersteunt de actie: bezoekers die de BoomBoxBike spotten, maken kans op passe-partout kaarten voor het Amsterdam Dance Event.