ING’s Mobiel Bankieren App bestaat 3 jaar en trakteert… op APPeltaart

12 stations roken nog nooit zo lekker: BrandBase deelde appeltaart uit voor ING Mobiel Bankieren klanten.

17 NOVEMBER 2014, NEDERLAND
De ING Mobiel Bankieren App wordt 3 jaar. En wie jarig is trakteert. Activatiebureau BrandBase maakte van het feest een vriendelijke campagne die ING klanten bedankt voor hun enthousiaste gebruik en haar andere klanten aanmoedigt ook de app te gaan gebruiken. Het bureau ontwierp een campagne die live communicatie, adverteren en social media combineert. Het campagnebeeld: een punt APPeltaart.

Op 13 november stonden 12 bakkers klaar op 12 stations. Met een kar vol taartpunten om app-gebruikers te trakteren. Treinreizigers kregen, op vertoon van de ING App, een gratis stuk appeltaart. Ze vervolgden smikkelend en met een grote glimlach hun reis. Dezelfde lekkernij was als taartdiagram gebruikt in een advertentie en op Facebook. Iedere provincie kreeg een eigen advertentie met interessante statistieken en feiten over 3 jaar ING Mobiel Bankieren in die provincie.

ING heeft 7,4 miljoen klanten waarvan ongeveer 5 miljoen klanten Mijn ING hebben. Mijn ING is nodig voor de Mobiel Bankieren App. De app bestaat dit jaar drie jaar en dit wil ING graag vieren met haar gebruikers. Daarnaast wil ING vrienden en niet-ING App-gebruikers stimuleren om de ING App ook te downloaden en te genieten van de voordelen van het gebruik van de app.