BrandBase recyclet oud kantoor voor kerstkaart

22 DECEMBER 2014, AMSTERDAM, NEDERLAND
2014 was voor BrandBase een jaar vol hoogtepunten: talloze mooie projecten en de verhuizing naar het nieuwe ‘hotelkantoor’.

BrandBase recyclet oud kantoor voor kerstkaart

Dat verdient een mooie afsluiting, een welgemeende kerstboodschap met een vrolijke twist. Met het hout dat we overhadden uit ons prijswinnende palletkantoor maakten we een duurzame kerstkaart die ook na dit jaar als boomversiering kan worden gebruikt. Zo leven ons kantoor en de positieve herinneringen aan 2014 voort.

Bekijk hier de 'making of'

Director Marvin Pupping van BrandBase:
‘De kerstkaart staat voor wat wij doen: het maken van communicatieprogramma’s met een experience in het hart. We doen er alles aan om voor de merken van onze klanten positieve herinneringen te creëren.’

Highlights 2014

BrandBase mocht in 2014 voor ASR de ‘Andere Spelen’ organiseren, een sportevent voor duizenden kinderen in de Jaarbeurs. In oktober waren we voor de ANWB in heel Nederland actief met de Lichtbrigade om iedereen van de boodschap ‘Straatverlichting aan? Fietsverlichting aan!’ te doordringen. Voor Hema werd een ludieke activatie gemaakt met een rookworst in een akker van maar liefst 5 hectare. Voor de derde jaar op rij organiseerde BrandBase de Shell Eco Marathon, een vierdaags festival in Ahoy met als thema ‘Beleef de wereld van morgen.’

Lees hier meer over onze projecten.

We make people smile

Verhuizen stressvol? Wij deden het met een grote lach op ons gezicht. Ons ‘palletkantoor’ was natuurlijk al een architectonisch hoogstandje, maar Hotel Danzigerkade - met gezellige lobby, hotelbar en zelfs bedden - voelt iedere dag weer als vakantie. We ontvangen er onze gasten met veel egards en doen er alles aan klanten tevreden te laten vertrekken. Net een echt hotel dus.

In 2015 gaan we vol energie samen met onze klanten aan de slag om nieuwe highlights te realiseren. En er gaat gelachen worden. Door ons, door onze opdrachtgevers en vooral door hun klanten. We make people smile!