BrandBase organiseert de eerste editie van het Generation Discover Festival voor Shell

30.000 jongeren gaan aan de slag met wetenschap en technologie

Hoe zorg je dat ook de nieuwe generatie gaat nadenken over de toekomst? BrandBase bedacht voor Shell het spectaculaire Generation Discover Festival waar 30.000 jongeren aan de slag gaan met wetenschap en technologie.

Het Malieveld in Den Haag staat van 1 t/m 5 oktober in het teken van wetenschap & techniek voor kinderen in Nederland. Shell is ervan overtuigd dat we de denkkracht van de scholieren in het basisonderwijs van nu nodig hebben om de wereld van morgen vorm te geven. Daarom wil Shell de komende jaren 1 miljoen jongeren inspireren hun ideeën over de toekomst te realiseren. Het Generation Discover Festival in Den Haag is de start van dit initiatief.

Het festival

Tijdens het Generation Discover Festival, een concept en productie van BrandBase, kunnen jongeren alles wat wetenschap en technologie te bieden heeft ontdekken en beleven. Vliegen met drones, virtuele werelden instappen en met een 3D-pen tekenen, het is slechts een greep uit de activiteiten voor kleine uitvinders. Het festival is op zaterdag 1 oktober om 9.30 uur geopend door Marjan van Loon, president-directeur van Shell Nederland en Jozias van Aartsen, burgemeester van Den Haag. De eerste dag gingen 6.000 jonge bezoekers op onderzoek uit. In totaal worden 30.000 bezoekers verwacht.

Generation Discover is dagelijks geopend van 9 tot 18 uur van 1 t/m 5 oktober. Gratis kaarten zijn te bestellen op www.generationdiscover.nl

Over Shell

Als een van de meest toonaangevende energiebedrijven ter wereld speelt Shell een sleutelrol in de energievoorziening en helpt zij om op economisch, maatschappelijk en milieutechnisch verantwoorde wijze in de groeiende energiebehoefte van de wereld te voorzien.

Over Brandbase

BrandBase is een fullservice creative agency en werkt onder meer voor Shell, Hema, ING, ANWB, Plan Nederland, KPN en Marktplaats. BrandBase is grondlegger van brand activation in Nederland: www.brandactivation.com. We maken activerende campagnes die inspireren, beïnvloeden en gedeeld worden. Digital, film, video, promoties, premiums, reclame, sponsoring, PR en events: we gebruiken elk middel om het doel te bereiken. Dat is waar we goed in zijn. En dat is hoe we samen met onze klanten succesvolle merken bouwen. Do instead of talk.

Meer weten over BrandBase of Shell?

Neem contact op met Annebel Wegdam

annebel@brandbase.nl, 020-4703570

We create big & bold experiences to make brands more successful

BrandBase is a global full-service, creative production company renowned for brand experiences. We create big and bold concepts that enable brands to dare more, do more and achieve more by leveraging the power of brand-owned experiences. Our campaigns, events and experiences are carefully crafted to consistently amaze, surprise & engage audiences around the world, making the brands we work for more successful. We have delivered measurable increases in awareness, preference and sales for the likes of Shell, ING, Heineken, Amsterdam Airport Schiphol, ABN AMRO and WWF.