Shell viert de innovators

Shell Technology Centre Amsterdam viert 100 jarig jubileum met innovatie campagne

08 JULI 2014, AMSTERDAM
In de nieuwe campagne van Shell Technology Centre Amsterdam staan werknemers en jonge ondernemers centraal die samen werken aan de oplossingen van morgen.

‘Shaping the future through innovation’ is het thema van het 100 jarig jubileum van Shell Technology Centre Amsterdam. Door de toenemende vraag naar energie en de druk op het klimaat, neemt het belang van innovatie steeds meer toe. In de campagne staan werknemers en jonge ondernemers centraal die samen werken aan de oplossingen van morgen. Van schonere brandstof uit aardgas tot recyclebare tenten voor festivals. Hun gezichten zijn de komende maanden te zien op de gevels van het STCA gebouw aan het Ij. Online zijn er video portretten ingezet en Metro komt met een speciale innovatie uitgave. Gedurende 2014 zullen er meer activaties op het thema volgen.

Credits:

Bureau: BrandBase

Klant: Shell / Susan Kimkes

Creatief Directeur: Marvin Pupping

Creatie: Cees Dingler

Design: Jesse Post, Jeroen Coert

Account: Claudia Nipius, Marjan Tijsen

Productie: BrandBase

Fotografie: Bastiaan Musscher

Film: Vigics / Dwight Groot

Mega doeken: Dokkumer Vlaggen Centrale

Successful brands Do instead of Talk. We are a prize-winning full-service creative production company. In close partnership with our clients, we build successful brands with vision, integrity, and purpose. We have a strong international presence with offices in six countries.